2011年10月25日火曜日

Koyaanisqatsi



イタロディスコという80年代ヨーロッパで確立されたダンスミュージックのジャンルがある。
今最も興味のある音楽で私の好きな曲に奇抜な映像を使ったPV風の動画がyoutubeで上げられていた。
koyaanisqattsiである。
調べてみるとセリフ無し字幕無し80年代のドキュメンタリー映画らしく好奇心しか沸かなかったのでDVDを買いました。

旅をして自分の生活に戻る映画。
他人の社会性に触れる機会を提供してもらう事が何故こんなにも心地よいのか?
今までの映画で一番衝撃的な内容でした。
私の一番好きな映画はkoyaanisqattsi。

There is a genre of dance music established in Europe in 80's called the Italo disco.
The PV-like animation using an original picture was just given to the music that I liked in music interesting most in youtube.
It is koyaanisqattsi.
On investigation I bought DVD because only curiosity was heated like a documentary film of linesless subtitlesless 80's.

The movie which I do a trip, and returns to one's life.
Why is it so comfortable to have you provide the opportunity to mention social nature of another person?
It was the contents which were the shocking by a conventional movie.
My most favorite movie is koyaanisqattsi.

0 件のコメント:

コメントを投稿